FAQ / Pytania
Czy mogę zwrócić zakupione bilety?
Prawo do zwrotu zakupionych biletów przysługuje wyłącznie w przypadku odwołania, zmiany daty lub miejsca, w którym miało odbyć się wydarzenie.
W jaki sposób zwrócić zakupione bilety?
Zwroty zakupionych biletów realizowane są za pośrednictwem punktów obsługi klienta lub punktów sprzedaży pośredników sprzedaży biletów. Odpowiednio:
a) Bilety Wstępu zakupione w Salonach Empik można zwrócić w dowolnie wybranym Salonie Empiku
b) Bilety fizyczne zakupione za pośrednictwem portalu empikbilety.pl należy odesłać na adres: Empik S.A., (z dopiskiem: „Empik Bilety”), ul. Marszałkowska 116/122, 00-017 Warszawa
c) Zwrot ceny za bilety elektroniczne zakupione za pośrednictwem portalu empikbilety.pl następuje po wysłaniu wiadomości elektronicznej wraz numerem zamówienia na adres: bilety@empikbilety.pl
d) Zwrot ceny za bilety elektroniczne zakupione za pośrednictwem portalu ebilet.pl następuje po wysłaniu wiadomości elektronicznej wraz numerem zamówienia na adres: rezerwacje@ebilet.pl
e) Zwrot ceny za bilety elektroniczne zakupione za pośrednictwem portalu TicketOS.pl następuje po wysłaniu wiadomości elektronicznej wraz numerem zamówienia na adres: kontakt@ticketos.pl
f) Do dokonania zwrotu biletu fizycznego niezbędny jest paragon. W przypadku zgubienia paragonu fiskalnego klient powinien wypełnić oświadczenie o zagubieniu paragonu. Zwracając w punktach stacjonarnej sprzedaży, oświadczenie wypełniają Państwo na miejscu. W przypadku biletów zwracanych pocztą oświadczenie trzeba wydrukować, uzupełnić i wysłać razem ze zwracanym biletem. Wzór zgody muszą Państwu udostępnić punkty obsługi sprzedawców.
Ile trwa zwrot środków za zakupione bilety?
Zwrot środków za zwrócone bilety w zależności od formy zakupu może potrwać do 14 dni. Z doświadczenia wiemy, że zwroty realizowane są znacznie szybciej, ale sporadycznie zdarzają się problemy. Jeśli po 14 dniach od wyrażenia chęci zwrotu nie otrzymają Państwo zwrotu środków, prosimy o kontakt – będziemy interweniować bezpośrednio u pośredników sprzedaży.
Co jeśli nie mam dowodu zakupu?
Do dokonania zwrotu biletu fizycznego niezbędny jest paragon. W przypadku zgubienia paragonu fiskalnego klient powinien wypełnić oświadczenie o zagubieniu paragonu. Zwracając w punktach stacjonarnej sprzedaży, oświadczenie wypełniają Państwo na miejscu. W przypadku biletów zwracanych pocztą oświadczenie trzeba wydrukować, uzupełnić i wysłać razem ze zwracanym biletem. Wzór zgody muszą Państwu udostępnić punkty obsługi sprzedawców.