• Koncerty
    • Kalendarz
    • Archiwum
  • Booking
    • Artyści
    • Projekty
  • Informacje
    • Kontakt
    • FAQ
    • Dokumenty

FAQ / Pytania

Czy mogę zwrócić zakupione bilety?

Prawo do zwrotu zakupionych biletów przysługuje wyłącznie w przypadku odwołania, zmiany daty lub miejsca, w którym miało odbyć się wydarzenie.

W jaki sposób zwrócić zakupione bilety?

Zwroty zakupionych biletów realizowane są za pośrednictwem punktów obsługi klienta lub punktów sprzedaży pośredników sprzedaży biletów. Odpowiednio:
 
a) Bilety Wstępu zakupione w Salonach Empik można zwrócić w dowolnie wybranym Salonie Empiku
 
b) Bilety fizyczne zakupione za pośrednictwem portalu empikbilety.pl należy odesłać na adres: Empik S.A., (z dopiskiem: „Empik Bilety”), ul. Marszałkowska 116/122, 00-017 Warszawa
 
c) Zwrot ceny za bilety elektroniczne zakupione za pośrednictwem portalu empikbilety.pl następuje po wysłaniu wiadomości elektronicznej wraz numerem zamówienia na adres: bilety@empikbilety.pl
 
d) Zwrot ceny za bilety elektroniczne zakupione za pośrednictwem portalu ebilet.pl następuje po wysłaniu wiadomości elektronicznej wraz numerem zamówienia na adres: rezerwacje@ebilet.pl
 
e) Zwrot ceny za bilety elektroniczne zakupione za pośrednictwem portalu TicketOS.pl następuje po wysłaniu wiadomości elektronicznej wraz numerem zamówienia na adres: kontakt@ticketos.pl
 
f) Do dokonania zwrotu biletu fizycznego niezbędny jest paragon. W przypadku zgubienia paragonu fiskalnego klient powinien wypełnić oświadczenie o zagubieniu paragonu. Zwracając w punktach stacjonarnej sprzedaży, oświadczenie wypełniają Państwo na miejscu. W przypadku biletów zwracanych pocztą oświadczenie trzeba wydrukować, uzupełnić i wysłać razem ze zwracanym biletem. Wzór zgody muszą Państwu udostępnić punkty obsługi sprzedawców.

Ile trwa zwrot środków za zakupione bilety?

Zwrot środków za zwrócone bilety w zależności od formy zakupu może potrwać do 14 dni. Z doświadczenia wiemy, że zwroty realizowane są znacznie szybciej, ale sporadycznie zdarzają się problemy. Jeśli po 14 dniach od wyrażenia chęci zwrotu nie otrzymają Państwo zwrotu środków, prosimy o kontakt – będziemy interweniować bezpośrednio u pośredników sprzedaży.

Co jeśli nie mam dowodu zakupu?

Do dokonania zwrotu biletu fizycznego niezbędny jest paragon. W przypadku zgubienia paragonu fiskalnego klient powinien wypełnić oświadczenie o zagubieniu paragonu. Zwracając w punktach stacjonarnej sprzedaży, oświadczenie wypełniają Państwo na miejscu. W przypadku biletów zwracanych pocztą oświadczenie trzeba wydrukować, uzupełnić i wysłać razem ze zwracanym biletem. Wzór zgody muszą Państwu udostępnić punkty obsługi sprzedawców.

Znajdź nas

Instagram
Facebook

2018 © MYMUSIC –  ALL RIGHTS RESERVED